Saturday 28 December 2013

Berlin no.2 / Christmas fares


   Tak jsem se byla znovu podívat v Berlíně, tentokrát na Adventních trzích. Musím říct, že jsem čekala trošku víc a i ostatní, co byli například ve Vídni, mi dali za pravdu, že Vídeň je asi hezčí. Ale užili jsme si to :) A do Vídně zas můžem třeba příští rok... :)



   Na trzích byly nádherné výrobky: nejvíc mě zaujaly tyhle kočky :) dokonce jsem si říkala, že 
   bych je mohla zkusit také namalovat, ale nevím no... Zas tak zručná asi bohužel nejsem. :D




Čokoláda s Marhmallows! :) Mňam!



Už se těším, až zase někam vyrazím. :) a co vy, jezdíte před Vánoci na Adventní trhy?

4 comments:

  1. já jsem letos nikde nebyla. -_- Byla jsem v klídku v posteli a četla jsem si,. Příští rok si to musím vynahradit. :)
    Ty kočičky jsou parádní. :3

    ReplyDelete
  2. Unfortunately, I don't speak German, so I can't understand anything but I love your photos!
    I really want to visit Berlin soon!

    Happy new year, wish the best for you and your beloved ones!
    Lots of kisses
    Angelina - http://www.just-angelina.com/

    ReplyDelete
  3. krásný post, muselo to být skvělé!!

    ReplyDelete
  4. Čokoláda s Marshmellou je naprosto nejlepší ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete