Wednesday 2 April 2014

Ambience.

   Konečně jaro!
   Nemohla jsem se dočkat, až budu moct konečně vytáhnout šaty, no a teď to přišlo. :) Najednou mi připadá, že je můj šatník tak nějak bohatší a můžu z něj tvořit víc kombinací - hlavně proto, že už se nemusím omezovat ve stylu "v tomhle bych zmrzla".
   Chci vám všem moc poděkovat za komentáře, moc si toho vážim a mám z nich radost!

   Spring, finally!
   I couldn't wait until I can wear my dresses again, and now's the time! Suddenly I feel like I have more clothes to wear, probably because I'm not limited by "I would be freezing in this" thing. 
   I want to say a huge thanks to all of you who visit my blog and comment! I'm very happy when I read each one of them. :)




6 comments:

  1. Strašně hezký outfit:)!

    ReplyDelete
  2. Parádní :) moc příjemný outfit! :))

    ReplyDelete
  3. Krásne šaty ! <3

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hezké! Škoda že já v tomhle typu oblečení vypadám jak selka :-/

    ReplyDelete
  5. Loving your sense of fashion dear!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ReplyDelete
  6. Krásné šaty ♥
    www.lasimplicite.com

    ReplyDelete