Monday 14 April 2014

Ordinary Monday outfit inspiration


Ahoj!
   Trochu jsem se nudila a tak jsem vytvořila jednoduchý, ale velmi nositelný outfit. Poslední dobou zas nějak bojuju s tím, že bych se ráda začala oblékat elegantněji, ale pohodlí je pro mě mnohdy důležitější.
   Tenhle outfit kombinuje obojí: elegantní sáčko a košili, stylovou kabelku a pohodlné oxfordky. Také se mi líbí sladit spolu sáčko (nebo jiný kus oblečení) a rtěnku, bohužel nelze vždycky ladit každý odstín, takže u mě zatím jen rudá a vínová.
   Na druhou stranu jsem si dnes řekla, že elegance je fajn, ale mladý je člověk také jen jednou a na stáří už si žádný bláznivý outfit neobleče - takže všeho s mírou.
Přeju hezký večer! :)

Hey!
   I was a bit bored, so I created simple, yet elegant outfit. I try to wear more elegant outfits these days, but I often prefer to wear something comfy. This outfit is a connection of both - elegant blazer and shirt, stylish bag and comfortable oxford shoes. I also like when the blazer (or anything else) is matching with the lipstick.
   Have a great evening! :)

Ordinary Monday inspiration

4 comments:

  1. Moc hezký outfit. Právě řeším úplně stejný problém s elegancí. Spíše mamka chce, abych se začala oblékat více jako dáma, ale já taky radši to pohodlí. :D :)

    ReplyDelete
  2. Ja by som tú oranžovú vymenila za nejakú úplne inú farbu .. niečo tyrkysové alebo ružové .. keďže mne oranžová vôbec nejde. Ale inak super outfit :)

    ReplyDelete
  3. nádherný blog! moc se mi líbí tvoje příspěvky :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Perfektní! :) Tohle bych si klidně oblékla! :)

    ReplyDelete