Monday 29 September 2014

We Run Prague 2014

Ahoj!
   Tak zase po dlouhé době přináším nový příspěvek.
   Dost věcí se u mě v poslední době změnilo a tak jsem se rozhodla, že tenhle blog nebudu věnovat jenom módě (přece jenom, od toho jsou tu jiní, že Kačí), ale i běhání a cestování a možná jiným věcem, prostě všemu, co mě baví.
   Letos jsem již podruhé běžela Nike Run Prague. Začala jsem trénovat někdy na jaře a letos jsem měla jasný cíl: zaběhnout závod pod hodinu. A povedlo se!

Hi!
   I've got a new post for you after a while.
   A lot of things changed recently, so I decided to change my blog a little bit as well and share with you some posts about running and travelling and maybe some other things I like.
   This year I participated in the race We Run Prague for the second time. I started my training in spring and I wanted to finish the race in less than 1 hour, which I did! :)


   A jak se mi závod líbil?
   Spousta lidí si na organizaci letošního závodu stěžovala, ale mně přišel fajn. Byla nová trasa, na konci závodu na nás čekalo občerstvení a hlavně jsme letos měli krááásná trička! :)

   And how did I like the race?
   Many people said that the organisation of the race was bad, but I really liked it. There was a new way we ran, we got plenty of food and drinks in the end and we had really nice t-shirts this year! :)


Můj čas: 56:27 - příště pod 55! / My time: 56:27 - next time I'll make it under 55!


Také vás chytlo běhání, nebo jde tenhle "trend" mimo vás? :)
Do you also run, or you don't really enjoy this sport?

1 comment:

  1. Taky jsme se chtěli zúčastnit, ale nějak jsme se nestihli přihlásit :-D

    ReplyDelete