Thursday 19 September 2013

Beige cardigan

Heya! :)
   How are you? This was my outfit, when I went to cinema with my bf. He shooted this, but we didn't have much time left, so we just took a few brief pictures on my garden. I promise next time it will be better! ;)

Ahoj! :)
   Jak je? Tohle je můj outfit, když jsme šli s přítelem do kina. Tyhle fotky fotil on, akorát už jsme neměli moc času (tzn. asi 5 minut) a tak jsme jen vyfotili pár rychlých fotek na zahradě. Slibuju, že se do příště polepším :))



 At least I edited these photos a bit and this is the result... :)

   Tak jsem si alespoň trošku pohrála s photoshopem a takhle to dopadlo. :) 


   My dog, Ricky. He always comes to me when I take pictures on the garden, I wonder if he wants to be famous..? :D

   Můj pes Ricky, když se fotím na zahradě, tak nikdy nesmí chybět. Prostě ke mně vždycky přijde, asi se chce stát slavným... ^^

 What I wore:
Cardigan: Tally Weijl
Bag: Stradivarius
Shoes: Primark
Jeans: Primark

   My outfit from the above and a bit of my hair. :) See you next time!!

    Můj outfit z nadhledu a malý kus mých vlasů. Tak zas příště! :)


No comments:

Post a Comment